fbpx

שדה תעופה רמון

נמל התעופה רמון מתפרש על שטח של כ־14,000 דונם, ומשמש לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות. בשדה התעופה מתחם חניה ותחזוקה ל-9 מטוסים גדולים ועוד 4 מטוסים קטנים לטיסות פנים. במתכונתו הנוכחית הוא ערוך להציע שירות לתנועה של כ-4 מיליון נוסעים.


עיצובו הייחודי של השדה זיכה אותו בפרסים בינלאומיים, והמבנה הקונסטרוקטיבי אותו התבקשנו לצבוע הוא חלק אינטגרלי מהחשיבה האדריכלית. כפועל יוצא, תכנון וליווי הפרויקט היה בצמוד לרשות שדות התעופה למשרד האדריכלים ולקבלני הפלדה.

Editorial credit: / Shutterstock.com
Editorial credit: / Shutterstock.com

האתגרים בפרויקט היו רבים ומורכבים. נדרשנו לספק ייעוץ לגבי מערכת הצבע המתאימה לאקלים הקשוח ולאופי הפעילות בשדה, להגיע לגוון מדויק לפי דרישה אדריכלית ולעמוד בלוחות זמנים קצרים.
אתגרים אלו התעצמו לנוכח כמויות הצבע העצומות שדרשה הצביעה והעובדה שהצביעה נעשתה באמצעות צביעה אלקטרו-סטטית וצביעה בצבעים נוזליים מסוג אפוקסי ופוליאורתן . הסעיף האחרון הוסיף מורכבות בכל מה שקשור לדיוק הצבע בשתי צורות ייצור וצביעה שונות לחלוטין.
מכלול הצבעים בהשמה אלקטרוסטטית וצבעי האפוקסי פוליאורתן שיושמו בפועל נבחרו מתוך היצע גדול של אפשרויות . הצבעים הנ"ל איכותיים במיוחד ומתאימים לתנאים הייחודיים השוררים בסביבה האטמוספרית בנמל:

  • עמידים בשמש קופחת והתלהטות של המתכת
  • אירוזיה של רוחות
  • מחזורי קור וחום האופייניים לסביבה מדברית הן בין יום ובין לילה והן בין עונה לעונה.
  • אורך חיים צפוי של מעל ל25 שנה.

כדי לעמוד באתגרים האדריכליים בוצעו התאמות גוון במעבדות הצביעה התעשייתית שלנו, כדי להגיע לגוון זהה באבקה ובצבע נוזלי למרות השונות הטכנולוגית בייצורם.מדובר בעבודה עדינה ומדויקת, כדי שלא ניתן יהיה להבדיל בין הגוונים והטקסטורות השונים בעין בלתי מזוינת
במשך כל העבודה על הפרויקט ליווינו את הלקוח עם פיקוח ומענה לכל דרישה.
איכות הצביעה ניכרת בכל אזורי הטרמינל והיא עתידה, כאמור, לשרת את השדה לאורך שנים רבות בעמידות גבוהה.

לקבלת ייעוץ לפרויקט שלכם – פנו למומחים שלנו.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת