fbpx

מקדם ההגנה שלך: מעכבי בעירה לעץ לסביבה פנימית

פעולתם של מעכבי בעירה מבוססת על יצירת שכבה נפחית, הנוצרת במגע עם אש או חום גבוהה, המבודדת את המשטח מפני מגע עם אש ומעכבת את התפשטותו באופן משמעותי. סוגים שונים של צבעים מעכבי בעירה נבדלים האחד ממשנהו בביצועים, ועל כן יש לדעת: אילו קריטריונים כדאי להביא בחשבון בעת בחירת מערכות צבע מעכבות בעירה לעץ?


בטיחות מעל הכול

הקריטריון החשוב ביותר לבחירת צבעים מעכבי בעירה לעץ הוא מטבע הדברים השיקול הבטיחותי. כדי לספק הגנה מרבית בזמן שריפה, על צבעים מעכבי בעירה לעץ לעמוד במספר תקנים, אחד החשובים שבהם הוא ת"י 755 של מכון התקנים.
תקן זה נועד לסווג את עמידות החומר בתגובה לשריפה, באמצעות ביצוע בדיקות כגון קצב התפשטות האש, טפטוף וצפיפות עשן. הסיווג של כל אחת מהבדיקות נע בין 1 ל 5 וככל שהדירוג גבוה יותר, כך עמידות החומר בפני שריפה גבוהה יותר. מתוך הרצון לשמור על רמת ביטחון גבוהה, טמבור מעמידה לרשותכם שלושה צבעים מעכבי בעירה: FR100,FR200 ו- LS2000 . צבעים אלו עומדים בתקנים ומסווגים ברמה 5 בפרמטר דרגת התלקחות האש. בנוסף, הם עומדים בתקן האיטלקי UNI9796.

תקינה ומוניטין בינלאומי

כאשר מדובר בשיקולים בטיחותיים, לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר, במיוחד כאשר מדובר במעכבי בעירה לעץ. לכן מומלץ להשתמש במותגים בעלי שם עולמי העומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים. כאלה הן מערכות הצבע הדו-רכיביות שמספקת טמבור, המיוצרות ע"י ענקית הצבע האיטלקית Sirca ומספקות את ההגנה הטובה ביותר במקרה של שריפה. Sirca נחשבת לאחת השחקניות המובילות בתחום ציפויי הצבע לעץ, ופעילותה מתפרסת על פני 40 מדינות ברחבי הגלובוס. ההשקעה הנרחבת של החברה בתחומי המחקר והפיתוח, מאפשרת לה לייצר פתרונות פורצי דרך גם כאשר מדובר בצבעים מעכבי בעירה.

Untitled-1

חופש פעולה עיצובי

מערכת צבע מעכבת בעירה אמורה לעמוד בפני עצמה – ללא כל צבע מעל ומתחת, כדי לא לפגוע בתקן ובעמידות החומר בזמן שריפה. כדי בכל זאת לשלוט בנראות המוצר המוגמר, עומדות לרשות המיישמים מספר אפשרויות: כאשר רוצים להדגיש את המראה הטבעי של העץ, ניתן לבחור במערכת צבע שקופה. על מנת ליהנות ממקסימום הגנה בלי להתפשר על הקונספט העיצובי, טמבור מעמידה לרשותכם מבחר תמיסות גיוון (בייץ) על בסיס מים, אותן ניתן ליישם כדי לקבל את הגוון הרצוי בלי להותיר פילם על העץ.
בנוסף, מערכות מעכבי הבעירה הוורסטיליות של טמבור משמשות לצביעה פנימית של רהיטים, חיפויי תקרה, חיפויי קירות, ציפוי מעליות ויישומים נוספים.
הבנת התפקיד המכריע של צבעים מעכבי בעירה לעץ בשמירה על חיי אדם ורכוש, גרמה לנו בטמבור להביא אליכם את הפתרונות המתקדמים מסוגם בעולם. זו הדרך שלנו להעניק לכם שקט נפשי לצד שמירה על חופש פעולה עיצובי.
אילו צבעים מעכבי בעירה יספקו מענה מלא לצרכים שלכם? לקבלת ייעוץ לפרויקט שלכם – פנו למומחים שלנו.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת