fbpx

טמגלס מציין 35 שנות עשייה. קבוצת רשף מגלה את סודות ההצלחה

עולם התעשייה משנה את פניו ללא הרף: תקנים חדשים מתווספים, חידושים טכנולוגיים צצים ומגמות חדשות צוברות תאוצה. בשוק כה דינאמי הטמגלס – צבע עליון פוליאוריתני דו רכיבי מבית טמבור, משמש כאי של יציבות מזה 40 שנה. זאת בין היתר בשל יכולתו לשמור בצורה מרבית על הברק והגוון המקוריים לאורך זמן בסביבה קורוזיבית קלה, בסביבה ימית ותעשייתית. בין הלקוחות הרבים המשתמשים בטמגלס, המיוצר בארץ ע"י חברת טמבור, נכללים בתי הזיקוק, חברת חשמל, מפעלי ים המלח, רשות הנמלים, אצטדיוני הכדורגל בנתניה וחיפה ועוד. כדי לבדוק מה גורם ללקוחותינו להשתמש בטמגלס שנים על גבי שנים, יצאנו לשטח וקיימנו ראיון עם חיים רשף, המנכ"ל והבעלים של קבוצת רשף הפועלת בישראל למעלה מ- 40 שנה. חיים רשף, רן רשף ופני שטרית הם בעליה של הקבוצה, המתמחה בביצוע עבודות צבע, ציפויים, איטום ומיגון אש.


אלו שיקולים מנחים אתכם בעת בחירת מערכות צבע?​

קבוצת רשף עוסקת במשך עשרות שנים בביצוע עבודות צבע וציפויים עבור תעשיות ביטחוניות, משרדי ממשלה, מפעלים תעשייתיים, תשתיות ועוד. בבואנו לבחור צבעים בכלל וצבע עליון בפרט, עומדים לנגד עינינו החוזק והעמידות שלו. לכן בחרנו בטמגלס של טמבור.

אז בחרתם בטמגלס בעיקר בשל עמידותו הגבוהה?

לא רק. השימוש בטמגלס כצבע עליון מצטיין בשמירה מרבית על הגוון והברק גם בעת חשיפה לשמש, אך במקביל מאפשר לנו ליהנות מחבילה נאה של יתרונות: הוא קל ליישום, משתפך בצורה יפה וגם זמין בכל צבעי הקשת. בנוסף, טמגלס מתאים למגוון רחב של שימושים – מצביעת מתכות ועד ציפוי של בטונים.

האם השימוש בטמגלס עומד במבחן הזמן?​

לחלוטין. לאורך 25 שנה אנחנו משתמשים בטמגלס בפרויקטים רבים, המתפרסים על פני שטחים נרחבים וצריכים להחזיק מעמד לאורך זמן. באמצעות השימוש בטמגלס הציפויים העמידים שומרים במידה רבה מאד על הגוון המקורי גם לאחר שנים, ומעניקים את התמורה הגבוהה ביותר להשקעה.

תוכל לתת דוגמאות לפרויקטים שבהם השתמשתם בטמגלס?

גשרים ומגדלי מים שצופו לפני 10 שנים ויותר, קירות ממגורות דגון בחיפה שצופו לפני 30 שנה, מלונות בת"א , מגדל מגורים בברינבויים חיפה למרות השנים הרבות שחלפו, השימוש בטמגלס מאפשר לצבע להיראות כמו חדש.
ומה לגבי המענה המקצועי של טמבור? האם גם הוא מצליח לעמוד בציפיות?
אחת החוזקות שלנו בקבוצת רשף הוא ניסיון של עשרות שנים בתחום הצבעים והציפויים. ועדיין, תמיד טוב לדעת שיש מאחוריך גב מקצועי רחב שיכול לתת מענה לכל צורך או שאלה. לכן אנחנו נוהגים להתייעץ עם אנשי המחלקה הטכנית של טמבור גם כאשר מדובר בטמגלס וגם כאשר מדובר במוצרים נוספים. לאורך השנים אנשיה תמיד מוצאים את הפתרון המקצועי המתאים – ועובדה זו כשלעצמה היא עבורנו נכס חשוב, מעבר לנכסים המוצריים הרבים.

איך אתה מסכם את שיתוף הפעולה עם טמבור?

הידיעה שיש לנו על מי לסמוך גם ברמת המוצר וגם ברמת ההון האנושי, היא זו שעושה עבורנו בקבוצת רשף את ההבדל הגדול. זו הסיבה שבחרנו ללכת יד ביד עם טמבור, בחירה שמצדיקה את עצמה בכל פעם מחדש.

ומה צופן העתיד לטמגלס?

למרות ההצלחות שקוצר טמגלס לאורך השנים, המומחים של טמבור לא נחים על זרי הדפנה וכבר חושבים מספר צעדים קדימה. גישה זו הובילה לאימוץ דור חדש של מוצרים פוליאוריתנים, בעלי עמידות משופרת לתנאים המאפיינים את הסביבה התעשייתית הכבדה.
אחד המוצרים הבולטים בסדרה הוא טמגלס PE – פוליאורתן אליפאטי בעל יכולות משודרגות ביחס לפוליאוריתן האקרילי. יתרונו של הטמגלס PE ביחס לפתרונות אחרים הוא בעמידותו המצוינת לשחיקה ולסביבה אגרסיבית. ייחודיות זו מאפשרת צביעה של משטחי בטון וחניונים בשלל גוונים, תוך מניעת השחרות ("חותמות צמיג") הנגרמות ע"י צמיגי המכונית. המוצר הרב-גוני משמש גם לרצפות בטון של האנגרים למטוסים, בשל עמידותו המשולבת לשמן סקיידרול, לדלקים ולשחיקה.
אנחנו מזמינים גם אותך ליהנות מהאמינות המוכחת של טמגלס,
בשילוב המעטפת המקצועית והפתרונות החדשניים שמפתחת טמבור.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת